جستجو گر پیشرفته سایت





دانلود آهنگ جدید سیامک عباسی به نام رفیق آرزوهات باش

 

Siamak Abbasi - Refighe Arezoohat Bash

 

موزیک : سیامک عباسی ؛ تنظیم : امیرحسین اکبرشاهی

 

+ متن ترانه رفیق آرزوهات باش از سیامک عباسی

 

آهنگ سیامک عباسی به نام رفیق آرزوهات باش

باکس دانلود  آهنگ جدید سیامک عباسی به نام رفیق آرزوهات باش

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

 

متن آهنگ به نام رفیق آرزوهات باش سیامک عباسی

 

کاری که دوست نداشتمو ول کردم

دوستیای بی‌خودو باطل کردم

به خودم اومدم و حس کردم

وقتشه باز به خودم برگردم

 

مث یه کشتی بدون لنگر که می‌خواد دل بکنه از بندر

مث آتیش زیر خاکستر دلو به دریا زدم آخر سر

باید رفیق آرزوهام‌ باشم باید بتونم اون که می‌خوام باشم

دیگه بسه پا پس کشیدن بسه دیگه باید دست بذارم روی زانوم پا شم

 

باید رفیق آرزوهام‌ باشم باید بتونم اون که می‌خوام باشم

دیگه بسه پا پس کشیدن بسه دیگه باید دست بذارم روی زانوم پا شم

وقتی عمرت با حسرت یا از روی عادت از دستت راحت میره

واسه کم نیاوردن حتی فکر بردن به قلبت جرات میده

 

شاید یه روز یه جایی ته این تنهایی زندگی رویایی باشه

من میسازم دنیایی گرم و تماشایی که پر از زیبایی باشه

باید رفیق آرزوهام‌ باشم باید بتونم اون که می‌خوام باشم

 

دیگه بسه پا پس کشیدن بسه دیگه باید دست بذارم روی زانوم پاشم

باید رفیق آرزوهام‌ باشم باید بتونم اون که می‌خوام باشم

دیگه بسه پا پس کشیدن بسه دیگه باید دست بذارم روی زانوم پا شم

 

 

چهارشنبه 28 آبان 1399
ادامه مطلب
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آمار کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 97
کل نظرات کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین کاربران آنلاین

آمار بازدید آمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 27
باردید دیروز باردید دیروز : 6
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 1
بازدید هفته بازدید هفته : 55
بازدید ماه بازدید ماه : 245
بازدید سال بازدید سال : 1,573
بازدید کلی بازدید کلی : 9,786

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 18.119.141.42
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
لينک هاي روزانه