جستجو گر پیشرفته سایت





دانلود آهنگ جدید امین قباد به نام دوتاییا

ترانه: علی بحرینی, موزیک: امین قباد, تنظیم: امیر یار

Download New Music Amin Ghobad – Dotaeeia

امین قباد دوتاییا

متن آهنگ دوتاییا امین قباد

میبینمت و دلم میریزه انگاری دستته نبضم باز
یه حالت خاصی تو چشماته که منو میبره تا پرواز
به دنیا میگم که سرم پره موجته معجزه یعنی تو
به جز تو و عشقتو هیچی نمیخوام چون همه چیمی تو
من محو تو شدم و چشات نباشن کی میمیره برات
به هرکی که دورته بگو این دیوونه میمونه باهات
من محو تو شدم و چشات نباشن کی میمیره برات
به هرکی که دورته بگو این دیوونه میمونه باهات
من عاشق روز و شبای با توام دیوونه ی دوتاییای با توام
الان که اینجا پیشمی آروم ترم باید از این دوتاییا بیرون نرم
من بهترین خودمم کنار تو این خوبه که دوباره من دوباره تو
تو بهترین خودتی کنار من میپیچه عطرت توی لحظه های من
من محو تو شدم و چشات نباشن کی میمیره برات
به هرکی که دورته بگو این دیوونه میمونه باهات
من محو تو شدم و چشات نباشن کی میمیره برات
به هرکی که دورته بگو این دیوونه میمونه باهات

دانلود آهنگ جدید امین قباد دوتاییا با لینک مستقیم

جمعه 12 مهر 1398
ادامه مطلب
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آمار کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 97
کل نظرات کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین کاربران آنلاین

آمار بازدید آمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 16
باردید دیروز باردید دیروز : 31
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
بازدید هفته بازدید هفته : 75
بازدید ماه بازدید ماه : 265
بازدید سال بازدید سال : 1,593
بازدید کلی بازدید کلی : 9,806

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 18.227.111.33
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
لينک هاي روزانه