جستجو گر پیشرفته سایت



نویسنده : موزیکباز


امشب آپ موزیک برای شما کاربران عزیز ترانه وابسته با صدای دانلود آهنگ پازل بند وابسته

 

بند با کیفیت اصلی آماده کرده

Exclusive Song: Puzzle Band | Vaabaasteh With Text And Direct Links In UpMusic

cvbr دانلود آهنگ پازل بند وابسته

 

 

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

متن ترانه :

بیا یه کم زندگی کن با من ♬♫♪ مثل اونایی که با هم خوشبختن
یه مدتی وابسته شو به من !.!.! چند وقتی نزدیک کن دنیاتو به من
هیچ کس نمیتونه این ♬♫♪ همه وابستت باشه
هیچ کس نمیتونه اینجوری !.!.! دلتنگت باشه
حالم خیلی بده بی تو تو ♬♫♪ نباشی همه دنیام از هم می پاشه
هیچ کس نمیتونه این !.!.! همه وابستت باشه
هیچ کس نمیتونه اینجوری ♬♫♪ دلتنگت باشه
حالم خیلی بده بی تو تو !.!.! نباشی همه دنیام از هم می پاشه

UpMusicTag دانلود آهنگ پازل بند وابسته
دلم میخواد واقعی شه رویام ♬♫♪ گوش کنی از نزدیک به حرف چشمام
هی کی می مثل من اینجوری ر دوست داره این همه دوریتو طاقت میاره
هیچ کس نمیتونه این ♬♫♪ همه وابستت باشه
هیچ کس نمیتونه اینجوری !.!.! دلتنگت باشه
حالم خیلی بده بی تو ♬♫♪ تو نباشی همه دنیام از هم می پاشه
هیچ کس نمیتونه این همه !.!.! وابستت باشه
هیچ کس نمیتونه اینجوری ♬♫♪ دلتنگت باشه
حالم خیلی بده بی تو تو !.!.! نباشی همه دنیام از هم می پاشه

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

 

جمعه 13 دی 1398
ادامه مطلب
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آمار کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 97
کل نظرات کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین کاربران آنلاین

آمار بازدید آمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 8
باردید دیروز باردید دیروز : 9
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 1
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
بازدید هفته بازدید هفته : 93
بازدید ماه بازدید ماه : 74
بازدید سال بازدید سال : 1,402
بازدید کلی بازدید کلی : 9,615

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 18.191.176.66
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
لينک هاي روزانه