جستجو گر پیشرفته سایت






در این ساعت شنونده ترانه جدید خواننده معروف رضا بهرام بنام عادلانه نیست از رسانه آپ موزیک باشید


آهنگسازی : بابک زرین / شعر : محمدرضا یار / تنظبم کننده : بهتاش زرین


( آهنگ تیتراژ سریال دل )

Exclusive Song: Reza Bahram | Adelane Nist With Text And Direct Links In UpMusic


rty 1 دانلود آهنگ رضا بهرام عادلانه نیست

 

 

متن موزیک عادلانه نیست از رضا بهرام:

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

عادلانه نیست ♬♫ بی تو سر کنم ♬♫ بی هوای تو ♬♫

عادلانه نیست دوری♬♫ من از دست های تو♬♫

عادلانه نیست من بمانم و حسرت مدام…..

عادلانه نیست قسمتم از این عشق ناتمام!!!

کروس : ( یکبار تکرار )
هم مسیر من حال زندگیم رو به راه نیست…. ♫♪♭

هم مسیر من حق ما دوتا درد و آه نیست… ♫♪♭

هم مسیر من حال زندگیم رو به راه نیست… ♫♪♭

هم مسیر من حق ما دوتا درد و آه نیست….. ♫♪♭

بی تو میرود جانم از سرم ای پناه من وای من….

بمان بی تو خسته ام تکیه گاه من…

کروس : ( یکبار تکرار )
هم مسیر من حال زندگیم رو به راه نیست…. ♫♪♭

هم مسیر من حق ما دوتا درد و آه نیست… ♫♪♭

هم مسیر من حال زندگیم رو به راه نیست… ♫♪♭

هم مسیر من حق ما دوتا درد و آه نیست….. ♫♪♭

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───


جمعه 13 دی 1398
ادامه مطلب
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آمار کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 97
کل نظرات کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین کاربران آنلاین

آمار بازدید آمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 52
باردید دیروز باردید دیروز : 10
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 1
بازدید هفته بازدید هفته : 147
بازدید ماه بازدید ماه : 128
بازدید سال بازدید سال : 1,456
بازدید کلی بازدید کلی : 9,669

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 18.191.147.190
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
لينک هاي روزانه